Аз съм супермен, аз съм пират, аз съм в съня

Сънищата са онази пресечна точка на съзнание, време и пространство, където е възможно да пренапишете собствената си история или да видите бъдещето си. И мистиката около това, което се случва в главата ни, прави съня една от най-прекрасните теми за сценаристи, музиканти, художници и фотографи.

И днес ще ви представим една страхотна колекция от снимки, направени от Jan von Holleben. Талантливият фотограф е съумял да изрази по чудесен начин образите, които се случват в детската глава или онези моменти, в които ние сме супермен, пирати, феи, Баба Яга и какво ли още не.

Jan е родом от Кьолн, но е израснал нейде из селата на Южна Германия. Плод на артистично семейство, той от малък се впуска по стъпките на баща си, който съумява да си изкарва прехраната с фотография.

Атмосферата на комуната пък допълнително спомага за успешното му изграждане като артист. На 23 години заминава за Англия, където следва в Surrey Institute of At and Design, във Фарнхем. После се впуска из дебрите на Лондон и за кратко време успява да си намери работа в два фотографски екипа, става визуален редактор и директор на фотографията в няколко списания и агенции, а за капак печели и награди с творбите си.

И има защо:

За чудесната информация благодарим на Валентина Кожухарова от Jenite.bg!


Асоциации

„Уембли“ на джагите + ВИДЕО

Послания от книгите, но не такива…

„Doctor Who“ чайник 🙂

2 thoughts on “Аз съм супермен, аз съм пират, аз съм в съня

Вашият коментар

