Магическият трик на дядо

Днес ще ви покажем една простичка, но пленителна реклама на норвежката авиокомпания Widerøe. Разработена е от McCann Oslo и идеята й е съсредоточена в два ключови героя – изпълнен с живец дядо и нетърпеливо дете.

Историята е озаглавена „Магическият трик на дядо“ и започва с малкото момченце, което се моли на дядо си да му го покаже отново и отново. Невинната връзка между възрастните и младите, нежната музика и неочаквания финал правят това кратко клипче истински шедьовър на рекламното изкуство.

Катко се оказва впоследствие, магическият номер на дядо не е магически, но е качествен. Точно това искат да предаде и авиокомпанията като послание до своите клиенти – качество.

Допълнително идва и слоганът на компанията „Hele Norge. Hele tiden“, който от норвежки се превежда като „Навсякъде в Норвегия. По всяко време“.

Така се прави реклама според нас – простичко и ефективно…

Advertisements

2 thoughts on “Магическият трик на дядо

  1. Такива коментари ни носят голямо удовлетворение от времето, което отделяме, за да списваме блога. Благодарим от сърце 🙂

  2. Хората зад сайта са много интелигентни и позитивни и успяват да предадат това от другата страна. Намирате много готини и свежи неща от света и от България. Статиите са страхотни с чудесен снимков матиреал. Благодаря 🙂

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s