Това е моят дом + Видео

Както обещахме сутринта, днес ще ви разкажем великолепната история на Антъни Писано, възрастен мъж, който е превърнал своя дом в музей на живота си. А входът е безплатен.

Имахме късмет да попаднем на късометражен филм за него в Brainpickings.org. Видеото е дело на Келси Холтуей и Марк Черсозимо и е озаглавен „This Is My Home“.

Това определено е мястото за среща с личната история на един пътешественик, който има остарял и романтичен възглед за света.

„Доста възрастни хора се оплакват, че са забравени. Но когато хората спрат пред моето място, те ми носят живот… Доста ме подминават, сложили слушалки в ушите си. Виждат ме и просто ме подминават, без да питат – сякаш ги е страх да говорят лице в лице.“

„Това не ми носи удоволствие, защото животът… животът е в разговорите с хората, в докосването до тях, в почувстването им“, споделя Антони.

Ние няма да губим повече думи, а ви оставяме в ръцете на чаровният гид в собствения му музей.

This Is My Home from Mark on Vimeo.

Вашият коментар